۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۳۱

بختیار رحمانی:

سایپا در برابر فولاد حرفی برای گفتن نداشت

سایپا در برابر فولاد حرفی برای گفتن نداشت

اهواز - خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد در برابر سایپا به گونه ای بازی کرد که حریف در این دیدار، حرفی برای گفتن نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار رحمانی جمعه شب پس از پیروزی تیمش در برابر سایپای البرز در اهواز اظهار کرد: تیم ما در نیمه نخست بازی روی یک اتفاق گل خورد و همین امر باعث شد تیم حریف تا حدودی عقب رفته و برای حفظ تک گل خود رو به دفاع فشرده بیاورد.

وی افزود: تیم ما با توجه به فشاری که در اواخر نیمه نخست به حریف وارد کرد توانست گل تساوی را وارد دروازه حریف کند و در بین دو نیمه نیز بازیکنان ما برای زدن گل پیروزی و کسب سه امتیاز روحیه دوچندانی داشتند زیرا ما در این بازی با کسب پیروزی می توانستیم به دنبال تثبیت صدرنشینی خود باشیم.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما در این بازی نیز به خوبی توانست از موقعیت های خود استفاده کند و حریف برابر ما حرفی برای گفتن نداشت.

رحمانی بیان کرد: جا دارد از هواداران فولاد که بازهم برای حمایت ما به ورزشگاه آمده بودند تشکر کنم و این پیروزی را به آنها تقدیم کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابتهای هفته دهم لیگ برتر، تیمهای فولاد خوزستان وسایپای البرز جمعه شب در ورزشگاه تختی اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم فولاد موفق شد با نتایجه سنگین چهار بر یک از سد میهمان خود عبور کند. فولاد با اين پيروزي 21 امتيازي شد تا به حضور خود در صدر جدول تداوم بخشد.
 

کد خبر 2139257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha